29 Haziran 2012 Cuma

Su içseniz yarıyor mu?

Su içseniz yarıyor herhalde değil mi?
Pek de bir şey yemedğiniz halde kilo mu alıyorsunuz?

Aslında kilo almanıza neden olan işte bu pek bir şey yememe hali olabilir. Zayıflamak amacıyla aç kalmayın, kas kaybeder ve metabolizma hızınızı düşürürsünüz, bu durum kilo kaybını daha da zorlaştırır... İyi gıda, bol su, yeterli uyku ve düzenli egzersiz ile metabolizmanızı canlandırın.
Haydi kalkın o koltuktan 5 dakika esneme egzersizi yapın, büyük bir bardak su doldurun ve küçük bir meyve tabağı hazırlayarak ara öğün yapın;)

2 yorum:

  1. Bende gecen seneden bu yana aldigim 6 kiloyu vermeye calisiyorum, sitenizi takip ediyorum hep cok guzel bilgiler veriyorsunuz. Ben meyve ve sebzeden pek kismiyorum acaba yanlis mi yapiyorum?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. domates, salatalık, yeşillikler gibi sebzeleri zayıflama programlarımızda sınırsız veriyoruz ama diğer sebzeler ve meyveler fruktoz içerirler, fruktozun fazlası da vücutta yağ artışına neden olmaktadır, ne kadar meyve yiyebileceğimizin ölçüsü yaşımız, boyumuz, vücut ağırlığı ve kompozisyonumuza göre değişir. Kaybedilmek istenen ağırlık çok yüksek değilken kayıp biraz dahazorlayıcı olabilir, bir diyetisyene başvurarak gerekli ölçüm ve tahliller doğrultusunda hazırlanan beslenme programını takip etmenizi tavsiye ederim. Sevgiler

      Sil